fredag, juni 09, 2006

Spray Date - Nya grepp

Den här tyckte jag faktiskt var lite småfyndig. Och patetisk. Samtidigt, liksom. Inte heller det här brevet har föregåtts av någon konversation.

Uffe, 43 (allrighty then...?)
"Go´Kväll !!!!

Tror Du inte jag skulle våga skriva till Dig , jag ger Dig en chans , sedan får det vara bra , men Du bör öppna ögonen och se vad vi kan göra åt saken !!!!!!!

Kram Uffe "

Om inte Mohammed kommer till berget så får berget komma till Mohammed, eller? =)
-----
Andra bloggar om: ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

SD verkar vara nån sorts uppsamlingsplats för manliga miffon med felkalibrerade sociala interface?

Brrr!

Efter ett tag kan man ju tro att alla män är såna. För det är vi ju.... INTE!

Men som källa till underhållning så är de riktigt lysande.

Anonym sa...

Verkar inte vara någon med dåligt självförtoende i alla fall (eller det kanske det är, det är lite lättare att skriva än attt praa).

superkryp sa...

Han verkar sikta in sig på samma sorts (?) kvinnor som blir kära i Lasermannen.

Jag tror att han skulle ha större chans om han var kriminell och mediakänd...

Chris sa...

det är bra, anfall är ju bästa försvar.

43 förresten, det kan vara trevligt. jag provade inatt.

Anonym sa...

Hahaha. Vem är mohammed och vem är berget får man ju fråga:D

Nini sa...

Hahaha charmig snubbe.
Men du, betänk nu att du får bara EN chans!

Hahahahahhahahaa!

DejtingSverige sa...

charmigt? hmm... vet inte jag