torsdag, juni 01, 2006

Hur man inte skriver beundrarpost

Om SprayDate och galningarna man hittar där har jag skrivit förut.

Jo, ja, ok.. jag har en profil där. Och jag loggar väl in... tja, 2 ggr i månaden kanske? Just nu jobbar jag för mycket, och värker det för mycket, för att jag skall vilja data. Känna nån som känner nån som är nån, det må så vara.. Börja prata med trevliga män på en uteservering, visst. Men nätdejta? Jaga? Näeh, jag är mer skapt för att jagas jag.

Sedan finns det ju jakt och jakt. Här följer ett utdrag från dagens mejlskörd*:
"Vad sägs om att träffas efter konserten, vi kan käka något gott eller ta en öl, men dansa är jag tyvärr usel på! Och om kemin skulle stämma och vi båda känner för det, vad sägs om att gå hem till dig och därefter älska hela natten lång?! Det lär bli varmt i sommar, så vi kommer säkert att bli plaskvåta av svett! Erkänn att det låter lockande, att spendera en het natt med en Stonesdiggande skåning? Om vi bägge bjuder till så kan det bli rikligt med ”satisfaction”!"

Jasså du? Tycker du det?

Read my lips:
Skulle.
Inte.
TRO.
Det.
-----
Nötter:
* Jag bör kanske tillägga att detta var det första mejl personen i fråga någonsin skickat till mig, det har alltså inte förgåtts av något trevligt chit-chat.

-----
Andra bloggar om: , , ,

22 kommentarer:

Anonym sa...

Joooo - kom igen nu!
HAHAHAHA!

Ms.Take sa...

Ja, visst. Så klart. Jag blir så stimulerad av det här att jag blir darrig i knäna.
Eller not... ;)

Matt sa...

Ett sånt erbjudande kan man ju bara inte tacka nej till ;)

Ms.Take sa...

Nah, "an offer I can't refuse" är mer som det jag fick av det företaget jag har uppdrag på just nu. Det här var mer som "Ett erbjudande man BARA kan tacka nej till" =)

Anonym sa...

Jisses.. har varit med om det samma. Första mailet kanske vi skall träffas hos mig och rulla runt till vi blir alldeles svettiga tillsammans. hm.. var hitta man dessa män??

Kaptenen sa...

På spraydate?

Anonym sa...

Haha... Spray date har plötsligt fått många fler träffar efter att du "avslöjat" att du har konto där!
Se till att få ett bidrag från dem som tack för hjälpen.

odenplan.nu sa...

Spraydate är verkligen inte bra...det kan fan inte funka. Jag har, efter inrådan från många förstående vänner...under en period försökt mig på det där...men icke. Jag tror fan inte på det helt enkelt...vilket kan vara förklaring nog varför det heller inte funkar. Är till yttermera visso för fysisk för att det ska funka att klicka över Internet...I guess.

Men funderar på att återvända dit, under kvinnlig symbol...bara för att få vatten på min kvarn att jag tillhör jordens mest puckade kön. Raggningsknepen är, uppenbarligen, inte av denna värld...

Kaptenen sa...

Behöver du gå in på spraydate för att förstå att vi tillhör jordens mest puckade kön?

odenplan.nu sa...

Korrekt påpekande käre Haddock. Det räcker med betydligt mindre...

Anonym sa...

Hahaha, jag känner igen det där allt för väl! Det måste vara något med spraydate som lockar fram det där hos män...

Anonym sa...

säger bara en sak: beautiful people. sidan där iaf jag har hittat tre personer med både fin insida och utsida.

Kaptenen sa...

Shotgun raggarna finns i överflöd på spraydate. Killar som skickar ut massutskick till alla de kunde tänka sig att ligga med i ett beckmörkt rum. För om de skickar samma smörja till alla så borde någon nappa...

Nini sa...

Ja alltså.... man KAN ju ha tur på SD. *hhhrmm* Men man kan oxå springa på den riktiga gräddan av de som aldrig klarade Raggning 1.2-kursen....

Jag gillar det här direkta påhoppen som liknar porrfilm rakt av. Ett snabbt "hej" och sen hopp i säng : )

Chris sa...

det där min sköna, det är det bästa jag har sett! alltså, lilla vännen han måste vara helt egen!

men så skönt, du kan sluta jaga nu då. för all framtid nu när du har honom.

löve!

Matt sa...

Jag har faktiskt två vänner som är gifta som träffades på SD.
Själv har jag varit där endel i perioder utan någon vidare framgång.
Men det funkar tydligen för vissa.

Anonym sa...

lol poor kid.... btw please enlighten us with your choice of song and costume :)

Nini sa...

Jag kommer att gifta mig med mitt fynd....snart. Eller sen... Beroende på vem av oss man frågar :)

Ms.Take sa...

Nini - Alla kan inte ha lika mycket tur som du, men så är du en alldeles osannolikt strålande gudinna också. Vi vanliga döda träffar mest miffon :)

Nini sa...

Du, jag kan berätta om ett par av miffona jag träffade innan jag strucked gold med C.

En av dem sitter just nu av ett 3-årigt fängelsestraff för flera grova våldtäkter. Hepp! *lyfter på hatten*

En sa att han inte ville att jag skulle tro att han bara var ute efter sex, sen försökte han klä av mig. Hepp!

En sa att han var extremt vältränad och såg ut så på bilden oxå. Det var bara det att bilden var 5 år gammal plus att han glömde nämna att han var kortare än jag, Hepp!

En (från Gtb minsann) skickar fortfarande sms där han frågar om vi ska dela liv. Jag har inte svarat på hans sms på över ett år men han skickar fortfarande. Hepp!

Så du....du är inte ensam. Heeeell no!! Det är bara det att jag började blogga långt efter att jag hade slutat dejta serru :)

Anonym sa...

Haaaha =D

...jag måste vara väldigt mycket normalare än jag trott, det är ruggigt kul att läsa din blogg, hittade den nyss & den är mer underhållande än de flesta jag läst. Ska fortsätta läsa inlägg här nu.

Keep up the braiga arbetet!


P.S. Jag börjar mer & mer förstå varför många tjejer på SD är avvaktande, med tanke på hur många ufon som uppenbarligen hänger där =P

Anonym sa...

:O Här sitter jag.. En ensam, bitter, början till cynisk 19 åring och upptäcker att karlar nog aldrig kommer växa upp. Kanske lika bra att svänga med lianen åt andra hållet redan nu...

Förövrigt älskar jag din blogg!