tisdag, februari 07, 2006

SprayDate Revelations #1: Part 2

Ok, jag erkänner igen. Jag blev lite förbannad... jag lämnade det INTE där. Istället för att lämna det så satt jag och gottade mig i min ilska och skickade honom till slut ett svar. Skall jag dela med mig? Jo, men det tror jag att jag gör

"Ja, visst - så är det :)
Du har självklart helt rätt. Det är så här man får tjejer.

Du får många ragg genom att på detta neantertaliga sätt försöka dig på att trasha dem som är artiga mot dig, eller?

Prova på att stöta på tjejer i din egen klass (du vet, de dumma, utan liv) om du vill ha ett positivt svar - min sida ligger kvar för män värda att ha (och det finns många, men jag förstår om inte du känner några - lika söker lika)

/Miss Take
(som fortfarande önskar dig ett bra liv, det verkar du behöva *ler brett*)

Ja visst ja! Consider yourself blocked, Dick Face!
"

Moget? Uuuumm, naaaeeeejjjj.
Skönt? you Betcha!

Det är bara att erkänna, jag är inte större än så här :)
Miss Take - 30, going on 15

5 kommentarer:

Jasmin sa...

*hejar på*

Chris sa...

sweet! jag skulle aldrig våga vara så där härligt odiplomatisk, fastän jag helst av allt skulle vilja. jag har funderat på spray date, men jag törs inte det heller.

la-camla sa...

Som en äkta göteborgare säger jag: Det var la gööött!!! Bra skrivet. Ibland får man faktiskt skriva så. Du hade ju belägg för det, menar jag.

Anonym sa...

Som snubbe kan jag med gott samvete säga: snubbar är dumma i huvudet. Tyvärr tror jag att ironin i din text var på alldeles för hög nivå för karln. Men slutklämmen lär han fattat till 100% : )

Cliff Hanger sa...

Underbar story! Extra intressant eftersom jag träffade min nuvarande (gravida) sambo för några år sedan på Spraydate.

Innan hon träffade mig hade sambon bl a råkat ut för att en man meddelade henne att hans högsta önskan var att bli inlåst i en garderob av henne för att sedan sitta kvar där medan hon var ute och festade med sina vänner...