måndag, september 25, 2006

Dejtrapport

"Hur gick det i fredags?" är det en och annan som undrar. Nytt Miffo? Kanske en Prins?

Som så ofta med "fågel eller fisk?" frågor måste svaret nog bli "Någonstans mitt emellan".

Fågel:

  • Han var rar, intelligent och rolig.
  • Såg bra ut.
  • Bjöd på god middag.
  • Var ett trevligt drinksällskap.
  • Någorlunda bra på att kyssas var han också.
  • Lagom lång.
  • Oh. ja visst ja, riktigt go att ta på. Smal, men muskulös. Yum, yum!
Fisk:
  • Intimiderad av mig*.
  • Lite självgod**.
  • Inte värst driven.
  • Jag vill inte ta fler negativa punkter, jag låter för kräsen till och med i mina egna öron :)
Så, bedömningen är nog ändå ett tveklöst "mittemellan". Det kanske blir ett försök till, och kanske inte. En "Den" är han inte inte - i vart fall inte ännu. Eventuellt Den Verbale, kanske. Hålla låda kunde han i alla fall :)

Sammanfattat får jag säga att det var en riktigt bra dejt. Det slog inga blixtar, men kanske lite statisk elekticitet. Den varade länge, och slutade nära, nära. Vad mer kan man begära?
-----
Nötter:
* Kommentarer av typen: "Du måste ha fel på synen." "Vaddå?" "Annars hade du aldrig varit här med mig." är INTE sexigt, grabbar. Missriktad komplimang?
** Ja, han lyckades kombinera en osexig osäkerhet (punkten ovan) med en osexig självgodhet, på andra områden. Starkt jobbat, PG!

-----
Andra bloggar om: , , ,

11 kommentarer:

Anonym sa...

är statisk elektricitet bra? :o slightly amusing but mostly painful skulle jag nog säga..

Martin sa...

låter som att din dejt va lite arrogant. fick du nåt utrymme eller kände du dig lite kvävd? det är aldrig fel att vara kräsen...

Nini sa...

Omg... vart får dom alla dom här ruskigt dåliga replikerna ifrån? Finns dom i en bok som alla killar har??

Men ok, underhållande dejt är...bra. Om man jämför hur illa det kan vara när det är en riktigt dålig dejt.

Mittemellan är helt klart godkänt! :)

Dåcktor Erik sa...

Verkar inte ha varit helt misslyckat då mao! Kul att det blev så, även om SD-miffon är roliga att läsa om är de inte roliga att råka ut för.
Mittemellan fågel och fisk måste bli en and som simmar. Eller i vart fall håller huvudet över ytan?

Emelie sa...

Ååååhhh....ja vill också gå på dejt igen! :)

Anonym sa...

låter löjligt kräsen, tycker jag! Finns det utrymme för nåt misstag när du träffar det andra könet? Byt namn till miss perfect...

Anonym sa...

Så lite bloggande på sistonde...
Kan Ms haft extra hektiskt på jobbet eller försöker hon reda upp alla parallella dates så det inte blir dubbelbokningar?

Anonym sa...

Nä dumpa! En sån replik dödar ju allt. Vilken jävla mes. Sen måste kyssarna var perfekta, inte bara halvbra... Varför nöja sig med mindre?

Ms.Take sa...

Självklart är jag miss Perfect, anonymefegisen. Har du inte märkt det förrän NU? ;)

I övrigt, jo någon dejt till kan det väl bli. Jag är bara lite orolig... HAn är så OTROLIGT lik Mr.X. Jag tror det är där attraktionen sitter...

Anonym sa...

Ap ap ap! Inte försöka hitta alternativ Mr X. Det kan aldrig sluta bra. Du kommer ju bara bli besviken för att det inte är riktiga Mr X ju...

There can be only one å allt det där du vet.... ;)

Anonym sa...

Vilken ruskig människosyn du har. Uppblåst av utfiset helium..... Nej, ta dig samman och ställ dig framför spegeln och inse att du inte är Ms Perfekt och kanske inte heller Ms Take, utan en vanlig rätt OK tjej som har samma behov som mänen du raljerar om, att bli älskad för den du är, så länge du är. Att jag signerar anonymt beror på dina tidigare kommentarer... Så bespara dig kommentarer om detta!