onsdag, februari 21, 2007

X-Rated Miffo!!

Känsliga läsare och alla under 18 bör helt hoppa över det här inlägget. Jag lovar. På allvar.
Sluta läsa nu!!!

.
.
.
.
.

Sådär. Bara vuxna människor kvar? Fint, då kör vi vidare.

Herregud. Eller som Janice brukade säga
Oh... My... GOD!!

Detta hade jag i min inbox idag, från en komplett främling. Jag visste väl att det var ett misstag att aktivera mitt SD konto igen...

Hejsan!
Du låter som en underbart spännande tjej, dig vill jag lära känna mycket bättre!! Vilka underbart läckra bilder på dig, jag gillar speciellt (beskrivning borttagen)bilderna!!

Jag är en sexig kille som är både vältränad, välutrustad och uthållig, jag älskar sex i alla dess normala former och speciellt åt det nytänkande, äventyrliga hållet!! Jag älskar oralsex, både att ge och att få... Min största njutning är när jag kan höra dig njuta maximalt, när jag smeker din läckra kropp med mina starka händer, låter min tunga spela över din klitta medan jag pullar dig, smeker dina bröst när jag tränger djupt in i dig bakifrån!!

Så om du är sugen på ett spännande hett äventyr, då är jag mannen för dig! ;-) Vi skulle ju kunna börja med en fika på stan någon dag, så att vi kan känna efter om vi trivs ihop och vad vi vill göra tillsammans, du och jag...


Hetsande kyssar Andreas!!

Only on Spray, kids. Only on Spray...
-----
Andra bloggar om: , , ,

27 kommentarer:

Anonym sa...

ja. min enda kommentar blir nog:

-hur tänkte han nu?

men lite kul är det ju oxå. tack för att du delar med dig!

Ms.Take sa...

Jag har verkligen ingen aning om hur han tänkte, Paula, men jag kan lätt gissa vilket huvud han använde att tänka med ;)

Anonym sa...

det sorgliga är väl att förr eller senare så lyckas han är, på bekostnad av att ett stort antal andra mottagare blivit illa berörda. vad skall man säga om såna knäppisar...

Dåcktor Erik sa...

Du! Tussa ihop honom med den snowrejseråkande bdsm-killen. Vore inte det en match made in heaven så säg?

Ms.Take sa...

Ahahahahahah Dåcktorn. Vilken lysande idé! =)

Jag vet inte om det är så sorgligt att han lyckas till slut anonymous. Lika söker lika, eller hur var det nu?

Nini sa...

Oh. My. God!

Vad var det han hade skrivit som beskrivning av bilderna?!?

Ms.Take sa...

Bara sån't som någon kanske känt igen mig på Nini - dumt att chansa =)

Alley Cat sa...

Oh my God!!!

Övriga kommentarer helt överflödiga...

Jag upprepar; -Oh my God!!!

Anonym sa...

...så när ska ni ses då?

Ms.Take sa...

Tja du Tob, det kan man fråga sig. :) Andreas hade bild och var fasktiskt rätt het, ändå hamnade han, underligt nog, på min "blockera användaren"-lista. Där är han i gott sällskap.

AC: Eller HUR??

soulkatt sa...

Hahaaaaa. Det stämmer faktiskt det där. Vet inte hur många såna där brev jag fick när jag hade ett aktivt medlemskap. Nästan alla med de breven var dessutom 20 år äldre. Eeeeeeww.

Ataharis sa...

Hahaha! Hoppas du inte blir ledsen men jag har fått samma mejl. ;) Du har inte fått meddelande från en 47-åring som kallar sig lejonhanne och gillar dominant sex - han är man med stort M och vet hur han ska få kvinnor att njuta, erfaren och fantastisk. Enligt sin egen utsago. Jag valde dock att låta honom åka i papperskorgen.

Spraydate mfl är allt bra underhållning. :D

Ms.Take sa...

Nej Trulsa, det här var inte den killoen. Men honom har jag nog också fått mail av om jag inte minns fel :)

Matt sa...

Fan den där killen har ju snott min grej helt ;)

eff sa...

Rakt på sak var han ju i alla fall.

Annars känns det väl lite väl mycket KamratPosten över det hela? Med så dålig fantasi vad gäller skrivandet kan man ju fråga sig om det finns något utrymme för "nyskapande" i bingen.

Det är väl nästan bättre att planka nåt av Cummings, om man ändå är igång och ska försöka fälla trädet med första yxhugget, så att säga.

And the coolness of your smile is
stirringofbirds between my arms;but
i should rather than anything
have(almost when hugeness will shut
quietly)almost,
                    your kiss

Anonym sa...

Har med fått samma mail av Herr Tönt..Get a life lixom...

Anonym sa...

De andra kanske menar samma sak, men lindar in det tjusigare. Det är ju det minsta man kan vänta sig, lite klass och finess i det hela. Vi vill ju ha det där runtomkring också!

Anonym sa...

Hej! Måste bara säga att jag tycker din blogg är väldigt rolig och underhållande att läsa:) Tackar för inspirationen och fortsätt blogga!! //Evelina

Helena sa...

Ja herregud... det finns gott om den där sortens killar här i England också... och så blir de väl lite extra till sig när man råkar vara svensk - för då är man ju automatiskt porrstjärna allra minst!

Men det är ju patetisk att de inte ens kan anstränga sig såpass mycket som att skriva olika brev till olika tjejer. Copy + paste verkar vara grejen som gäller...

Anonym sa...

Hahaha han skulle logga in på knullkontakt men råkade hamna på spraydate! Det roligaste är att han garanterat skickat exakt samma mail till minst tio andra :D

Nini sa...

Det gör dom alltid... Alltid exakt samma mail... Så. Pinsamt.

Loo sa...

du, regga dig på QX. där ska du få se på riktigt vidriga meddelanden och där knusslas det minsann inte! så behöver du mer bloggmaterial om sexfixerade män - go qx!

Ms.Take sa...

TAck Evelina - sådana kommentarer värmer verkligen :)

Jag tyckte MYCKET bättre om din plankning, Eff

Är det inte en gay-site, loo?

Ja minsann, Helena (och några till på samma tema), det är mycket copy/paste. Men just den här typen av mail hade nog varit ÄNNU störigare om de var personiga, tror jag,,,

Unknown sa...

Å det är just därför jag inte dejtar via nätet. Blir hellre utan karl än att riskera träffa på sådana missfitts. Hade ett försök till profil på SD och det resulterade i att en karl skickade foto på sin eregerade penis på min mail då vi skulle byta bilder med varandra.... och om jag inte missminner så har jag fått ett mycket snarlik mail som du!

Nini sa...

Tsss man kan visst hitta värsta kapet på SD... eller det kanske inte finns några kvar nu?

=)

Anonym sa...

Ett annat exempel på de massproducerade mejlen kommer här. Inte heller det föll i god jord. Undrar om de verkligen lyckas någon gång!??!

"Hej,
Hoppas att jag inte stör. Men jag fann dig så intressant och vill gärna få äran att prata lite med dig. Jag är en kille som arbetar på en reklambyrå som projektledare. Jag bor i Stockholms innerstad och är 29 år gammal. Jag har brunt hår, blå ögon, 184 cm, 79 kg. Jag tycker om att resa, träna, jag är modeintresserad, tycker om att umgås med vänner och min familj. Jag alltid haft en dröm att få göra allt för en vacker tjej, att få städa, diska, handla mat, göra rent dina skor, massera dina fötter, måla dina tånaglar, krypa för dig, betala dina räkningar, skämma bort dig och få dig att känna dig som en drottning/härskarinna. Jag menar absolut inte att jag ska vara det 24 timmar om dygnet utan ibland för att förgylla din vardag. Hör gärna av dig om du vill prata mer."

Ms.Take sa...

Nejmennejmen!!
Jag letar städerska, skicka honom till mig! =)