tisdag, februari 20, 2007

Kalorijakt

Ikväll skall jag hem till min doktor-syster (jorå, finns en så'n också serrö!) och äta middag.

Bantingsmiddag.

Jag har ju, tack vare korsbandet, varit tvungen att pausa mitt gymmedlemsskap i ett par månader, och detta precis som projekt beach 2010 skulle inledas. Då blir det till att lägga om kosten istället, för att undvika elefantskapet.

För att ladda upp inför denna insats, och min bantningsmiddag då, har jag nu tryck i mig inte mindre än 2 Temlor.

4 dagars kaloriintag inom loppet av en fikarast. Inte dåligt!!
-----
Andra bloggar om: , ,

9 kommentarer:

Lady Delicious sa...

Ja men man måste ju ladda upp för att orka trappa ner, så ta en semla till innan du lägger dig och börja på ny kula imorgon istället!!

Ankan sa...

Håller med lady delicious. Och TÄNK så mycket mer du kan gå ner om du går upp lite till först!
Skit i att banta, semlor är gott!

Östermalmsräven sa...

Oups fettisdagen sätter sina tjockspår ända in i april hahaha. Äsch, en semla eller två är väl egentligen inte hela världen, det är ju inte direkt så att du svullar i dig två sådana varje dag.

Eller står det kanske en kvarlämnad och väntar på dig i kylen?

Anonym sa...

Precis som Delicious säger - ny kula lär det ju bli för många dagen efter fettisdagen...

Unknown sa...

Lite svullande måste man unna sig ibland. :-)

Anonym sa...

haha, är det efter kalaset eller efter bantningen som man maste börja pa ny kula?

Ms.Take sa...

LOL Cecilia - humorkommentar :)

Nejdu Räven, Semlor äter jag bara en dag på året. Traditionsbunden som jag är, av val. =)

Nini sa...

Det bidde 0 Temlor för mig igår. Först var jag inte alls sugen och sen när jag bidde sugen på kvällen var dom tvärslut på LyxIca =(

Anonym sa...

hahaha HUMOR! :D