lördag, februari 18, 2006

Aaaaah - Tequila

Gårdagskvällen kommer långsamt och suddigt tillbaka till mig.

Jag hoppade över en dejt med Den Rolige* och gick istället ut med tjejerna. Dyrare så, men roligare också. Stora Nattklubben hade ett jippo med stor, god och gratis buffé samt dito bubbel - och dit kände jag mig på något sätt tvungen att gå. Det blev som en familjefest, alla jag kände verkade dyka upp - mycket kindpussar, skrattade, drinkar och daaaaaans.

Fy attan, nu mår jag INTE bra. Det måste varit något fel med sista drinken... Eller så blir jag alltid allergisk mot drinkar klockan fem på morgonen.

Någon gång under kvällen tyckte jag att det var en bra idé med ett tequilarace.

Smaka på det:
Bra.
Idé.
Med.
Ett.
Tequilarace.

Bra tänk av mig. Verkligen jättebra. Jag är så nöjd med att jag alltid får så BRA idéer på krogen. You can call me Einstein.
-----
Nötter:
* Ja, hoppade över. Bokade av. Sa "
oj, jag har fått förhinder". Det kändes inte rätt bara, ok?

1 kommentar:

Chris sa...

kontring:

bra.
idé.
med.
inte.
en.
utan.
två.
cigarrer.

min hals.