söndag, februari 26, 2006

Han känner att jag känner att han känner...

Den Vackre var här igårkväll, bara ett par timmar. Vi tittade på Wedding Crashers ihop och mysade i soffan. Han ville röras, smekas, kyssas - jag ville titta på film. Han tittade konstigt på mig när jag tog bort hans hand från mitt bröst. "Inte ikväll, bara mysa" - sa jag.

Han blev stel, undrande. Nu är det nära, slutet - om jag inte kan förmå mig till att ge det en äkta början. Nu släpper han det snart, jag känner det.

Han känner att jag inte känner det.

I feel like such a fraud...

-----
Andra bloggar om: ,

8 kommentarer:

Kaptenen sa...

Are u a fraud?

Ms.Take sa...

Nej, det tror jag inte att jag är. Jag försöker bara hitta rätt i kärlekslabyrinten, och ge det en chans. Tror jag.

You judge. Am I a fraud?

Kaptenen sa...

Nej inte en fraud. Men du vet hur du ska utnyttja de stackars grabbarna:)

Ms.Take sa...

Jag tycker inte jag utnyttjar någon, jag försöker vara så ärlig jag bara, bara kan.

Men visst, jag datar runt. jag är ju singel, what's the harm? ;)

Kaptenen sa...

Datar runt? Dejtar med datorn:D Klart du får göra det:) Bara du är ärlig när du gör det. Ärlighet är viktigt.

Kaptenen sa...

Förresten har du god film och boksmak.

Anonym sa...

Fraud?

Inte från där jag står i alla fall.
Han hade förhoppningar, men finns det ingen riktig gnista så...

Borde ju gått upp ett ljus för honom redan förra gången, men vi killar är rätt bra på att ignorera såna signaler i sällskap med en vacker dam.

Chris sa...

fraud...? there's a hell below and we're all gonna go. du är en ängel.