onsdag, februari 22, 2006

Hemmamys v/s Dejting 2-0

Starkt jobbat av mig.

Idag har jag hoppat av, ja hoppat av, inte en utan två dejter.

En med Den Rolige, som jag i ett svagt ögonblick via sms i helgen tackade ja till att ta en drink med idag.
En med Den Vackre, som ringde mig strax efter att jag hoppat av Den Rolige* och ville ses. Så nu var jag ju ledig och jag sa ja. 2 sekunder efter att vi la på slog det mig att orsaken till att jag var ledig var att jag verkligen inte kände för att dejta idag.

Nej, för allt jag kände för ikväll var att krypa upp i soffan med en stor bricka varierat mums mums och ett glas vin, så det gör jag. Och drägglar över Johnny och Mattias.

Dräggel...
...Över TV-grabbar, istället för att dejta den riktiga varan**.

Mmmm, visst, jag är ju helt normal...
-----
Nötter:
* Alltså, hur lät DET? Hoppat av Den Rolige som i slutat... äsch, jag menar. Äh!
** Och det har inget att göra med att USA-inbjudningar gör det svårt att motivera sig inför dejter med andra. nej inget alls säger jag!!!

-----
Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: