onsdag, februari 15, 2006

Jag är en dålig flicka

... det är faktiskt officiellt.

Någon hittade hit genom att söka på "dejta flera samtidigt" - den enda (såvitt jag kan bedömma) som hittat hit via en sök.

Och så är det "dejta flera samtidigt" (man kom till det här inlägget - som för övrigt är en av de allra första). Men suck*. Jag kan ju kanske trösta mig med att jag hade jättebra rating på Google. Jag kom som svar nummer 4 eller 5.

4 eller 5 ...av alla svenska webbsidor som finns listade på Google när man undrar hur man skall göra när man vill vara promiskuös.

Fiiiiiiiint. Jättefiiint.... Bra jobbat av mig

-----
Nötter:
*Fast det är ju sant, förstås....

3 kommentarer:

MrsRose sa...

Usch då ... *kramar om* Men det är ju en bra blogg !! Du får trösta dig med det. :)

Ms.Take sa...

msrose: Tack skall du ha, det är en rätt bra tröst :)

mitt fyrverkeri sa...

Määäh, jag vill också veta vad min blogg reagerar på för sökningar. Hur gör man för att se hur folk har kommit till en? Alla verkar kunna det utom jag.

Och du, dejta betyder inte vara ihop med. Du är skitbra! Punkt!