fredag, februari 24, 2006

Shake that booty!

Shake, shake that booty mama! Den lilla svarta är på, en GT i handen, Shaggy/a.k.a. Mr Lovva-Lovva på skivspelaren och snart, snart väntar flickorna på mig för här skall ut och busas!

Den lilla svarta*:

Obekräftade rykten säger att färden går till ställe med latinorytmer och vackra män.

Andra obekräftade rykten säger att Den Vackre kan befinna sig dig där ikväll. Kanske för att jag berättat vart jag skall och frågat om han vill dansa med mig ikväll**.
Anyway. Paaaaaaarty!

-----
Nötter:
* I vilken booty jävlar-i-mig skall shakas!
** Detta är naturligtvis bara lögn och förbannat förtal...

-----
Andra bloggar om: , , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en trevlig och lyckosam kväll!

Anonym sa...

Wow, sexig outfit! Grrrrrr..

MrsRose sa...

Ha det superskoj ikväll !! O shaka lite åt mig med !! :)

Anonym sa...

Fjuu fjuu
(försöker vissla omoget)
- have fun :D

mitt fyrverkeri sa...

kan inte bli annat än en rolig blogg efter en kväll på krogen i den lilla svarta. =)

Johan, kss kss kss...

Anonym sa...

Wow!
Det räcker så.

Ms.Take sa...

*ler brett och glatt*
Jotack, det var en lyckad kväll (se ovan)

tackar för visslingar och andra glada tillrop - det behövdes :)