tisdag, juni 20, 2006

All of the above!

"Som jag ser det har vi 4 alternativ."
"Jasså? Do tell."
"1 – Vi kan gå ut och äta middag
2 – Vi kan dricka oss fnittriga på rödvin
3 – Vi kan hyra en rulle och mysa i soffan
"
"Och fyra då? "
"Jo... Vi SKULLE kunna fjortishångla. Igen. Det gick ju så bra förra gången!"

Hon skrattar.
"Jag tycker det låter som att 1, 2 och 4 är lätta att kombinera."
"Ja, men då kör vi på det? Jag plockar upp dig om en halvtimme. Dress to impress. "

Så blev det
-----
Andra bloggar om: , , ,

12 kommentarer:

mitt fyrverkeri sa...

Du säger alltid så rätt saker. Söt är du!

Unknown sa...

varför sån ?

det var en kul harlequin-roman-historia,

har ju inte sagt nåt annat,
endast ställt en fråga, i övrigt önskat dig grattis eller så,

säger ju tvärtom att det är kul för din skull, och spontant välbehövligt med både uppvaktning och äventyret,

Ms.Take sa...

GAL - Jag är inte "sån". Det bara händer aldrig igen att jag låter dig vara elak maskerat som vänskapliga frågor. Om du inte förstår vad jag menar behöver du soulsearcha igen och läsa om det du skrev.

Spela inte oskyldig med mig, det funkar inte ;)

Maza - Söta SANNA saker, icke att förglömma :)

Unknown sa...

lilla oskyldiga jag, och visst har det hänt att jag vart elak,
men min undrande fråga var kort och gott hur gammal ditt "projekt" (ditt eget ordval ur din blogg) var, faktiskt varken mer eller mindre, även om min formulering var aningen spetsig, det medges.

frågan kunde och hade vart betydligt rakare, och råare formulerad om du inte vart en kvinna, och inte vart på en blogg,


en Herr H. hade fått den utan något omsvep alls....vart jag mansgrisig nu eller? det var inte meningen,

och nej, oskyldig inser jag att det inte är lönt att vara med dig, när jag emellanåt är skyldig... :-)

kram på dig

ha en underbar midsommar

krans i håret måntro?

Anonym sa...

ÄR jag ovanligt trög ikväll, det har jag iofs märkt att jag är så låt gå då. Men jag fattar ta mig fan inte ett skit om vad det är ni pratar om?

Ms take: "Det bara händer aldrig igen att jag låter dig vara elak maskerat som vänskapliga frågor."

Vem vad när hur?

Gott att leva: "frågan kunde och hade vart betydligt rakare,"
va va va?

på ren svenska. Vad f¤n pratar ni om? Saknas det inlägg eller vadå?

Fattar nada.

//Jolt som är inne på arbetstimmanummer 16 och kanske kan tillåta sig att ha knäck i huvduet....

Unknown sa...

*garvar* nejdå Jolt, det är inte arbetstimmar som spelar dig ett spratt, jobba på i lugn och ro och låt inte dessa till synes kryptiska meddelanden störa dig

ha en fortsatt skön kväll

hoppas Sverige lyckas vända emot England,

Nini sa...

Jisses va hett det blir! det blir ju bara bättre å bättre i denna Harlequinska story : )

Wordver: mivsommz = midsommar??

Kaptenen sa...

Fan! Verkar att jag blir blåst på min singelfest... Fy på dig MS T! ;)

Ms.Take sa...

Nini - Midsommar, WORD! :)
Kaptenen - Du som stack till Hultsfred utan mig skall väl inte snacka!

Wordver: gsxxwg
Hitta ett ord i DET om ni kan!

Kaptenen sa...

Dålig ursäkt bara:P

Nini sa...

Gisixxwägg??

Eller....


Nä.

Singelstar sa...

Jag vill också dejta som i en harlequin-roman...Mina dejter är bara players eller killar med alldeles för mycket bagage och personliga problem...Somebody save me now!!!!