tisdag, juni 06, 2006

Nationaldagsnonsens

Nu sitter jag här, 4 timmar efter att jag gått upp, och myser fortfarande i morgonrock. En av mina katter ligger brevid mig på skrivbordet och får sig en klapp då och då. Spinner gör hon, så tangentbordet skakar.

Jag vet att det är fint väder, att jag borde ut och röra mig, men tillåter inte några borden eller måsten att bli jobbiga utan bara GLÄDJER mig åt en ledig dag. Härligt är vad det är!

Går omkring och tittar i min lägenhet och tänker på de roliga saker jag vill hitta på med den, nu när det är klart att jag blir kvar i Gbg. Hem, ljuva hem.

Jag kommer, som jag nämnde i en kommentar nedan, på mig själv med att logga in på Spraydate oftare än jag gjort innan. Inte av dejtingskäl, utan för att hitta fler miffon att blogga om. Det sker sådana underbara saker, eller förfärliga saker, i SD-världen att de helt enkelt förtjänar det.

Min nuvarande samling (men bara det som hänt sedan jag började blogga) har fått sig en egen header bland länkarna här till höger. Jag kan rekommendera dem som läsning om du tror att du är ensam om att träffa tokar, eller bara vill få dig ett gott skratt :)

-----
Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

Nini sa...

Underbart!
Psis vad som behövs, en uthängning av alla miffon som finns där ute.
Och alla ni killar som inte är miffon (jag vet att ni finns), skäms inte alltför mkt över ert kön. Se till att kompensera istället ;)

Chris sa...

det är skönt med semester, om bara samvetsfan kunde lämna en. jag skulle då inte sakna det.

Flickan i burspråket sa...

Det roliga med SD är att man stöter på så många lustiga människor det egentligen inte är fel på, men dem är fel för en själv. Jag fick till exempel en flaska massagolja på första daten, jag menar: vad tror miffona egentligen? -Jovisst,kompis -häng på hem till mig och gnugga min maaaageee!