söndag, juli 30, 2006

Starkt jobbat, PG...

Hur lyckas jag?

Jag har vait borta i 2 veckor. Ute och busat nästan varje kväll, på vilda, vansinnigt ställen. Ställen där man som tjej måste hålla i drinken heeeeela tiden för att vara säker på att inte få konstigeter blandat i den.

Jga har festat, skrattat och fotat. Mängder med bilder, många av vilka jag tänkt för mig själv hur bra de kommer att passa här.

Så kommer jag hem, går ut en kväll. Gamla goa Göteborg. Inga farligheter. Och var är telefonen, och alla bilderna, nu?

BORTA!!!!

Aaaaaaah. Fy fan. Suck, suck, suck.
-----
Andra bloggar om: , ,

5 kommentarer:

Me sa...

Ajdå, det var illa. Du sänkte guarden lite för tidigt. Inga bilder, snyft!

Dåcktor Erik sa...

Ja, det var illa. Men låt oss hoppas att någon hittar den och lämnar in den hos Farbror Batong, "döö...det här e la Miss Takes telefon..."

Välkommen hem igen!

Nini sa...

NJJOU IJJEN!?!?
Nooooooooooooo but why?!

Jävla mobiltjyvar =/

Wordver: aktig
Tjuva-ktig, skurk-aktig, förbannad-aktig, lågt-aktig, fattig-aktig, bandit-aktig, ska-döden-dö-aktig...
Hey you get the picture. Eller jag menar...inte "picture"...eh eh..
Äh!

Ms.Take sa...

Ja, för dåligt.
Idag skall jag jaga telefon på stadens krogar - eftersom väskan inte försvann denna gång hag jag en liten liiiiiiten förhoppning om att jag tappat den och att den finns kvar

men den är liten...

Matt sa...

Fyfan vad surt. Telefonen var ju så gott som ny också.
Skönt att ha dig tillbaka iallafall.