torsdag, september 14, 2006

Jämmer

Himmel och pannkaka, hur kan en hel dag på telefon vara så här utmattande?

Jo, med dumma, dumma, DUMMA amerikaner är det lätt! Herregud, ibland undrar man om det finns för mycket folk i det landet och IQ-poängen tog slut halvvägs igenom utdelningen...

För själv är jag alltid smart. Ja, eller hur? :)

Inte minst visar min finfina planering för dagen, med inte mindre än 5 på varandra följande concalls med USA, hur OTROLIGT bright jag är.

Jag är nöjd och stolt över mig själv min arbetsplanering, som inte tar slut förrän 22.00 ikväll. Bra gjort, tjejen!!

-----
Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Alex sa...

Hela grejjen med att prata med f.retag i USA är att komma förbi första linjen av telefonister.

Första linjen fungerar som en köttmur för att man inte störa de med riktigt bra betalt. De behövs till annat än prata i telefon.

Rörande Mr X....jag läste allt om honom och dig och kände igen mig själv otroligt mycket i förhållanden som jag gått igenom. Eller rättare sagt går igenom. Jag t om skickade några utdrag till en speciell tjej. Hon började gråta när hon läste det du skrivit för det passade så in på oss. En stor skillnad är dock att jag aldrig någonsin skulle bry mig om vad mina kompisar tyckte om en tjej.

Jag tycker det var ruskigt tacky och drog ner min bild av honom..-sorry.:)

Whoa sa...

Yes, samma här, nästan varje dag. Det tär på krafterna.