lördag, november 25, 2006

Goda Råd

Jag tycker om retro-humor. Min profilbild är ett bra exempel på vad jag menar*. Det innebär att att jag har en rätt stor samling visdomsord i retro-tappning på min dator, hittade på nätet eller skapade av mig själv.

För att inte anses som självisk** kände jag att det är dags att börja dela med mig av dem, så från och med nu kommer de att dyka upp lite här och där i min blog - alltid lablade som Goda(?) Råd och ibland som humor
Och NU skall jag hoppa iväg till gymmet, sådetså!
(jajjamensan)
-----
Nötter:
* Om nån har svårt att läsa kan jag berätta att det står, som en utmärkt beskrivning av mig, "Being bitchy and unstable is all part of my mystique"
** Och, för att jag tycker de är himla roliga, så klart :)

-----
Andra bloggar om: , ,

5 kommentarer:

Kaptenen sa...

Vi andra är bittra, äckliga och kalla. :D

Ms.Take sa...

Jag har faktiskt ett gäng rätt roliga ifrån mannens synpunkt också, Kaptenen. Det blir inte BARA man-bashing av de här :)

Rollx sa...

Snyft. Varför heter inte min far Ingvar Kamprad !.

Chris sa...

jag dricker mitt med lite lite mjölk. blå mjölk. i koppar med guldkant. jag tror att jag vill ha just såna män. rena, syrliga män, spädda med aningen oskuld, krönta med skirt aurum. jesus, såna män.

Nini sa...

Jag dricker mitt kaffe i jättemuggar med mjölk. Gärna varm mjölk så kaffet inte blir kallt så fort...