torsdag, december 14, 2006

Julfest

Jag har fått fribiljetter.
Till samma julfest som jag missade med jobbet, ikväll.

Och det KLIAR i mig att bjuda med honom. Kliar rent fysiskt. GUUUUUD vad det är svåååååårt. Han är som nikotin, PRECIS som nikotin, fast jag inte har något plåster att hjälpa mig med behovstopparna.

Han har MSN'at idag igen. Allt gulligare. Tyckte det var åh så synd att jag inte var hemma igår så han kunde pussa på pannan. Jag sa ingenting om ikväll. I N G E N T I N G

Aaaaaaaah! Be still, my heart!!
-----
Andra bloggar om: , ,

7 kommentarer:

Nini sa...

Om jag hade bott i Gtb hade jag följt med - enbart för att hindra dig från att bjuda honom =)

Matt sa...

Bjud mig istället ;)

Anonym sa...

Vänta nu... Jag bor ju i GBG... :^P

Ms.Take sa...

Jag är så vek så vek så vek så vek...

Skjut mig... nån...

Anonym sa...

Vänta nu... Jag bor ju i GBG... :^P


(OBS! Tyckte bara det var kul att kunna svara samma sak igen)

Max sa...

Vek? Bjöd du in honom ändå?

Nini sa...

Näe du bjöd in honom?!?
Men JAG då??

Mr M Hur ska jag kunna krocka med dig i en rulltrappa med flit om du bor i Gtb?!? Ni har ju ingen tunnelbana!