fredag, februari 16, 2007

Back to Normal

Jaha, så sitter jag här igen, i baren. Den är stängd, tyvärr.

Om en halvtimme kommer taxin (!!!!) som skall köra mig till Turin. Jag skall alltså åka taxi genom tre länder. I Italien har jag aldrig varit förut.

I Turin väntar ett plan som åker hem till Götet, via Frankfurt. Jag har 2 business class säten bokade så att jag kan sträcka ut benet.

Nu får det vara nog med "roughing it" och bussresor, I'm a five star kind of girl!!!
-----
Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

Alley Cat sa...

Helt rätt tänkt, Ms. Take!
Hoppas att taxichauffören är trevlig...

Nini sa...

That's my kind of girl ;)

Hoppas det är försäkringsbolaget som pröjjsar taxin! *s*

Anonym sa...

Herregud!

Jag tycker verkligen synd om dig som fick en så otursföföljd resa! :) Men all cred till dig som tar det så bra. Och det är ju faktiskt "bara" att acceptera läget och göra det bästa av situationen vilket det låter som att du gör.

Klart du ska åka business class!! Och sippa lite champagne.

Anonym sa...

Precis det jag misstänkte... :^)

Ms.Take sa...

Ja M, så är det. Inte förvånad förstår jag? :) Bra eller dåligt?

Det blev rätt mycket bubble Stina, men jag behövde det!

Han lämnade kort och nummer och bad om mitt AC. Och vände i dörren och ko tillbaka med sin mailaddress och uppmaningen att ABSOLUUUUT maila. På Franska.

Självklart Nini, självklart ;)

Anonym sa...

Klart det är bra. Jag hade också gjort så om jag skadat knät och hade möjligheten. Buss är en mardröm med skadat knä.