torsdag, februari 08, 2007

kääääärleks-uppdatering

Gällande den vackra, den underbara, den grymt sexiga skidoverallen...

Jag tror jag hade köpt den, om inte en helg av hög feber och hosta (och Gothic II) kommit emellan. Jag tror jag hade varit svag och låtit mig förföras. Men nu, nu är rean över och imorgon åker jag, så den lär väl inte inhandlas.

Förresten är min vita outfit också snygg. Sådetså. (eller hur?)

Lika bra det, omdisponering av utgiftskontot innebär bara att det blir fler shop-bloggar. Om jag inte lyckas hålla i mig då*.

Ni glömmer väl inte att kolla in den ibland också, förresten? Där händer saker rätt ofta :)
-----
Nötter:
* Uppdaterat: Nehej, det gjorde jag inte! Ny post snart :)

-----
Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

Alex sa...

Trevlig Resa...

Nini sa...

Ha en toppentripp, hångla upp en snygg främling och om han verkar ok - ta med honom hem =)

Soderbona sa...

Hejhej! Trevlig resa! Jag har ganska nyligen hittat hit och tycker om att läsa det du skriver. Tänkte länka till dig från min sida, hoppas det är okej! :)

Jenny sa...

Aa, din vita är rätt snygg den med. Du kan nog skaffa dig alla svenskar, engelsmän eller fransoser du vill med den! =)

ha det så kul nu. Och håll dig frisk!