lördag, februari 03, 2007

skratt

Han fick mig att skratta.

Hela kvällen i tordsags skrattade jag. Ifrån den första minuten på telefon till strax innan jag somnade. Ibland visste jag inte om han skojjade, men jag skrattade ändå.

Han hade en otrolig charm som ingen kunde ungå att påverkas av. Servitrisen, hon den rara som jag tycker så mycket om, hon kom fram till dörren när vi var på väg att gå - bara för att säga hur otroligt trevligt det hade varit att servera oss ikväll.

Hon hade också skrattat.
-----
Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

roligt att höra. Slumpens skördar kan ibland vara överraskande positiva. Och gemensam glädje är ingen dålig grund för att bygga vidare på. Nu när alla gossarna i listan är överstrukna och borta med vinden så skulle det väl finnas plats för en ny, eller hur?

Anonym sa...

Fy vad kul:-) För mig låter det som den "bästa" sedan Mr X. När ska ni ses igen?

Nini sa...

Vilken otroligt gullig servitris!! Guld värd!