fredag, februari 02, 2007

Vändningar

Inatt vaknade jag, vid halvfem-snåret, fullt påklädd på överkastet på min säng, med linsen (ja, bara en;)) i och sminket kvar. Först undrade jag vad som hänt.

Vagt kom jag ihåg hur jag somnat, innesluten i starka armar i sked, med en man som smekte mig över håret medan han berättade en godnattsaga för mig och kallade mig "Prinsessan". Han måste ha smugit ut när jag somnat.

Ja jisses, vad livet tar underliga vändningar ibland...
-----
Andra bloggar om: , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

och ms take vem och vad är det här? du gör oss nyfikna!

Ms.Take sa...

Det var meningen ;)

Dåcktor Erik sa...

Ojojoj... Läkare, kirurger och mystiska starka främlingar. Nu blir jag rejält nyfiken.

Bara en lins i?

Nini sa...

Oh mi god, Oh mi god!! Spooning och hårsmek!?

Nice! =)

Shadow sa...

Kallade han dig för Prinsessan? ...måste ha varit en utlänning. Eller?

Ms.Take sa...

Nej minsann skuggan. helsvcensk. men, jag tänkte när jag skrev det "Nu kommer de att tro att han är sydeuropé"

Ja Nini, jättenice =)

Visst serrö Dåckotrn, jag dras fortfarande med min såriga hornhinna som jag skrev om innan trysilresan.

Chris sa...

asså om nån kallade mig för prinsessan skulle jag dö. jag har velat bli kallad det sen jag började läsa modesty blaise. jag läser än. iiiih!

Dåcktor Erik sa...

Aha, ok, tråkigt. Hoppas den blir bättre snart då.