torsdag, oktober 18, 2007

Kroppskompatibilitet

Appropå posten nedan och några av kommentarerna till den.

Jag och MrX har sovit underbart ihop från dag 1. Att somna och vakna brevid honom är alldeles för skönt - därav mitt problem att komma upp i tid.

Att krypa lite närmare när värckarklockan satts på snooze bara för att känna hans armar slutas om mig närmare och hårdare medan min kropp liksom smälter in i hans - och han halvvaknar och mummelsäger: "Ååååååååh, vad det här är skönt!"

Lycka, yes indeed.

Vi brukar säga att vi är kroppskompatibla, MrX och jag.
-----
Tillägg 18:32:
Jag visade bilden för MrX, och han konstaterade, liksom jag, att den här bilden faktiskt inte är helt olik oss - förutom hårlängd (på båda)

-----
Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

beerbelly sa...

Fin bild och mysig text.

Alley Cat sa...

Kroppkompatibla tycker jag låter härligt...

Anonym sa...

Baby ... du är utamand ;) Jag skickar den vidare till några jag tror har en del att lista ...

My Adventures sa...

det ar samma med min sambo.. sover daligt bredvid dom flesta manniskor, och aven med fd sambo's sov jag garna pa 'min' sida av sangen. men med Nuvarande sambon, sen forsta natten vi traffades, sover vi i stort sett pa varandra, helt kloss i, snugglar hela natten. och det ar hur underbart som helst. :)

Anonym sa...

Du får inte skriva så;)! Vägrar att vara singel NU!!!
Nej allvarligt så låter det underbart och hoppas ni får en fantastisk framtid tillsammans! Låter som handen i handsken.
Jag däremot får väl köpa mig en tjockare vinterjacka och vira in mig i mitt duntäcke! Men du ger hopp att kärleken finns därute.