tisdag, september 14, 2010

Första Uppföljningen av nya Miffo-daten

Tips från coachen:

  • När du skall på en första date med en kvinna du är intresserad av; Anländ inte full/asplakat*
  • OM du inte kan undvika att anlända full - försök undvika att ramla in i bilar** på den ett kvarter långa promenaden från mötesplatsen till resturangen ni skall äta på.
  • OM du inte kan undvika att ramla in i bilar - försök åtminstone låta bli att ramla in i din date och sedan säga, när hon backar ett par steg "Du verkar lite nervös."
Fortsättning följer. Det blir bättre/värre :)

----
Nötter:
* Känns ju som något man inte ens borde nämna, eller? Men tydligen nödvändigt.
** Ja, två gånger...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Galet på riktigt och ändå en sådan klassiker!

Du har ju oxå varit där förut. Önskar dig all lycka till. Har själv varit i dejtingracet i vuxen ålder två gånger. Båda gångerna fick jag utdelning på nr 17. Massa jobb innan men sååå värt det! I alla fall han den sista!

OCH kul att du är tillbaks. Du är en mästerbloggare!

Alley Cat sa...

Och nu får jag mer belägg för varför jag inte dejtar... *skratt*

Dåcktor Erik sa...

Bra tips, jag är ju singel (igen...) så jag antecknar. Tips go in book!

Bilar förresten, mopeder och vespor och sånt, är det ok? Eller gäller detta inte-ramla-in-i alla motorfordon?

Ms.Take sa...

Tack skall du ha, Anonym. It's good to be back =)

Eller hur, AC? Och jag får belägg för varför det både är något jag inte gillar och samtidigt hysteriskt roligt - om man kan hålla lite distans :)

Dåcktorn! - Tar inte du ALLA mina tips på allvar? För att besvara din fråga så... ummm.. vespor är nog ok, eftersom de är små nog att kunna ramla över dig och ta livet av dig - varför the Darwing Awards börjar agera. Bilar är dock bara pinsamt.

Vespor är liksom... kontinentalt...

Dåcktor Erik sa...

Klart jag tar dem på allvar! This is good stuff! Jag suger åt mig som en svamp.

Fast det kanske är bäst att försöka undvika att ramla in i alla typer av motorfordon nästa gång jag är på dejt. Även om nu vespor är kontinentala. Tror förresten jag ska försöka undvika att ramla alls.

Ms.Take sa...

Bra tänkt, Dåcktorn *flinar*