söndag, november 21, 2010

Produktiv insomnia

En insomnia-natt.
Inte så vanligt förekommande nu för tiden, *tackgodegud*.

Jag har blivit påmind, på kraftfullast tänkbara sätt, om varför jag inte skall dricka energidrycker. Kanske var det för att jag bestämde mig för att inte gå ut ikväll* - för att istället gå och lägga mig tidigt**

Klockan är altså kvart över fem, och istället för att sova, eller dansa bort natten, lade jag just sista lagret klarlack på mina (snart) omgjorda matsalsstolar. Bright, Mstake. Verkligen.. ****

Mina hundar*** vaknar ibland och tar ett oroligt varv runt mig och undrar varför inte jag (och de) ligger i sängen. They have a point :)

----

Nötter:
* Fast jag ville
** Vilket jag egentligen INTE ville... Et, ergo...
*** Eller ja, min hund - och min mammas hund som jag vaktar den här veckan.
**** Och då menar jag inte glanset på den nylagda lacken.

3 kommentarer:

Dåcktor Erik sa...

Tips: använd klarlacker och färger som är lösningsmedelsbaserade. Man sover störtskönt på det.

(Egen erfarenhet, målade fönsterfodren i sovrummet med sådan färg. Sov 14 timmar i sträck efteråt!)

Max sa...

Oj då, här hade det hänt saker. Hej igen. :-)

Anonym sa...

Jag säger som Max, och tillägger: Helvete.

Men är du tillbaka, så är jag tillbaka här och läser.