måndag, februari 06, 2006

Mr X

Jag har besök.Det Blir inte så många berättelser om dejter och annat bus just nu, eftersom jag har en temporär inneboende. MrX.

Ja, det är så här extra komplicerat - vi ses så här ibland. Han kommer hit och bor hos mig, och vi är på något sätt "ihop-på-lådsas". Använder Ä-ordet.

Som i "Jag-ä'ar-dig". Jo, jag lovar! och "Jag-ä'ar-dig-också"

Visst är det vansinnigt? Det sliter på mig men är samtidigt som en bal på slottet. Alldeles, alldeles underbart. För att inte tala om hur väl våra kroppar går ihop. Vi kallar det kroppskompatibilitet. Skeda. Sova nära. Vakna nära. Inte sova.... Inte sova igen.... Hehehehehehe.

I take what I can get, am I crazy? Jag försöker gå vidare, men kan inte låta bli att nära ett (litet, litet) hopp. Samtidigt har jag inte hela huvudet bland molnen. Ett helt fabulöst* dejt-objekt** är "on hold" under tiden MrX är här. Men ändå...

"My friends keep telling me - you aint no good.
But baby, they don't know - that I would leeeeaaaave you, if I could!
"
-----
Nötter:
* Mer senare, I promise.
** Ja, vad skall man kalla dem när den perfekta beskrivningen Prospekt redan är upptaget? Det vore föööör nära att rippa.

5 kommentarer:

IT-horan från Skåne sa...

"kroppskompabilitet"
Kul ord :)

IT-horan från Skåne sa...

kanske ännu bättre om jag stavat rätt...

Ms.Take sa...

Ja, visst är det gott? Ligger skönt i munnen också - prova bara - krrrrrroooooppskooooompabiliteeeeeet
Mmmmmm

Chris sa...

från en novis, men jag måste: det kommer kanske att tära mer än nära i det långa loppet? ta hand om dig, kärlek.

Å sa...

Nu har jag tråkigt på jobbet så jag läser igenom din blogg från början. Så mr X har varit med så länge... Ojojojojoj...