söndag, april 02, 2006

Söndagsångest - fast inte min

Som liten kommentar till kommentarerna nedan: Ja, fest utan mig. Förvarnat sedan länge. Det hade inte varit Mr.X. om han inte hade gått ändå. Det hade inte varit likt honom det minsta. Nu är jag nere på ett internetcafe igen, istället för att vara på middag med honom för att jag bara tröttnade så kopiöst på att vänta. Ja, vänta på mr "jag-är-så-jävla-bakfull-att-jag-inte-kommer-uir-sängen-för-att-prata-med-dig"

Jag är så FÖRBANNAD. Så jag gick. Nu är han stressad. Bra!

För övrigt hade jag en tokigt trevlig kväll själv igår. Eller ja, inte själv då, men på min kant. Så det så :) Tack!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vill du verkligen bli behandlad så?

Precis som en leopard kan han inte ändra sina fläckar. Frågan är om han vill?

Snälla, ta dig ur det innan det är försent!

Det gör så ont att "se" dig så här...

GET OUT, NOW!!

Nini sa...

Mmmm som jag skrev i sms:et, fast med en ny twist.
DU ska välja det som gör dig lycklig. Inte han. Är nog fel att lägga det i hans händer för det är ju ditt liv.

Chris sa...

som nini: det är ditt liv. tänkt, man har ETT. klyschorna rullar, men tänk. ett. enda. liv.

Anonym sa...

d haraway: *kräks* fy, finns det något värre än att leva sitt liv med klyschorna som fundament.

Alla som förstår vad jag menar bör läsa: Outhärdliga Ordspråk

Ms.Take sa...

Ja, jo, vad kan jag säga...