måndag, augusti 28, 2006

Skeda

Att sova sked måste vara en av de underbaraste saker man kan göra.

Mjuk och go i hela magen vaknade jag i Söndags med Den Charmiges armar om mig. Efter en kortare turné på stadens uteliv gick vi hem tidigt och kramades. Bara kramades. Vi somnade mjukt och nära. Jag vaknade till flera gånger under morgonen, fortfarande innesluten i en ring av styrka.

Vad kan man göra?

3 saker:
Sucka förnöjt
Gosa sig bakåt, ännu närmare
Somna om

Mmmmmmmm.
-----
Andra bloggar om: , ,

6 kommentarer:

Fabbe sa...

Nej ligga sked suger. Det blir varmt, man kan inte röra sig, det blir svettigt och... nej när man ska sova ska man ligga själv, det går fan inte. ska man lovlka är det en annan sak

Nini sa...

Skeden is the shit!
C brukar skeda mig när jag sover och det är helt underbarast...

mitt fyrverkeri sa...

prata inte "sova sked" med mig är du snäll!

Anonym sa...

det är verkligen en av topp tio-känslorna.

Anonym sa...

Något av det bästa som finns!

Katja sa...

ah, verkligen :) älskar sova sked!