måndag, oktober 09, 2006

2 1/2 vecka...

... efter att jag anmälde felet och FORTFARANDE inget internet hemma.

2 helger utan nät. Vem skall jag mörda?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ring den chef som är ansvarig för ditt bredband och förklara ditt missnöje med hans produkt.
Tala sen om att du inte kommer betala mer än hälften av nästa faktura eftersom du varit utan bredband siåså länge.

Det är värt ett försök. :)

Anonym sa...

Var liiiiite diplomatisk. :-P
Jag tröttnade på min bredbandsleverantör eftersom de aldrig fick för sig att fixa ett problem jag hade, så jag skrev (ännu) ett mail till dem. Efter att jag beskrivit problemet och den hjälp jag fått under de 3 månader jag haft problemet avsluate jag mailet med; "... Om ni tycker detta är ett exempel på acceptabel service vill jag att ni talar om det för mig så jag kan leta rätt på en annan leverantör."

2 timmar senare var problemet fixat.

Dåcktor Erik sa...

Hm, var den sista frågan retorisk eller av mer informationssökande karaktär?

Det är liiite olagligt ju...