tisdag, oktober 03, 2006

Dröm-man

(Trallar)
I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

Jo, men jag har förstått att det här med .... fysisk kontakt .... i drömmen är rätt vanligt för vissa, men jag har aldrig upplevt det förut. Eller, i alla fall YTTERST sällan.

Jag drömde en otroligt realistisk dröm. Helt utan tvära kast och underliga händelser som drömmar brukar ha. Det var lite som att se på film, eller vara i den.

Jag var hemma och hälsade på ett par goda vänner och att de hade bjudit in en trevlig kille... från England. Det klickade totalt. Kvällen blev otroligt mysig med kel i soffan och djupa kyssar och stigande åtrå och.... ja, you get it. The full Monty.

Men, och detta är viktigt - Den stora grejjen här var inte själva finalen, utan det riktigt njutningsfulla var samhörigheten, självklarheten, den totala attraktionen. Dagen efter, kelet, dejtandet. Jag hade inte en sex-dröm, jag hade en pojkvänsdröm - där sex ju ingår som en naturlig ingridient

Jag gick och smålog hela morgonen. Ler lite fortfarande.

Jag har aldrig träffat den här grabben förut. Han påminde mig inte om någon, inte ens någon jag bara har sett på film. Kanske dags att börja leta?

Come out, come out, whereever you are!
-----
Andra bloggar om: , , ,

10 kommentarer:

eff sa...

Tittut.

Anonym sa...

*s*

Bra där Eff ;)

Ms T det är bara att komma ihåg hans ansikte och en dag kanske du hittar honom. När du minst anar det....

Dåcktor Erik sa...

Någon borde uppfinna en kabel så man kan skriva ut sådana där mentala bilder. Det skulle förenkla mycket.

"Come out, come out, whereever you are..."
Är inte det citatet från The Shining?

Kaptenen sa...

Heres johnny!

Ms.Take sa...

lol, eff och kaptenen, ni är för roliga! :)

Jo dåcktorn, det är det. Du Nini, jag undrade faktiskt om det där. Hade det varit midsommarafton hade jag känt mig helt säker på att det var den framtida maken, nu tror jag bara det var drömförälskelsen. Men mysigt var det. Hoppas på repeat performance i natt!

eff sa...

Jag skojade inte.

Ms.Take sa...

Puss på dig, eff :)

superkryp sa...

Spring till polisen och låna en spökbildsmaskin.

Förutom att det alltid hittills, som jag har sett, ser ut som riktiga psykopater som kommer ut ur maskinen så funkar det säkert! Sen är det bara att kabla ut bilden till England var det, va? Eller, typ, nåt.

Lycka till!

Kaptenen sa...

Eey. Var är min puss?

Anonym sa...

Ahhh du tänker så... Att det bara är midsommarafton som är magisk...
Jag vet inte det...om det var en så intensiv, verklig dröm så kanske det var en midsommaraftonsdröm lite försenad...
Du var väl upptagen med annat den kvällen, så drömmen kom nu ist *s*