måndag, oktober 02, 2006

Skall man skriva något roligt nu?

En hel vecka har jag varit borta från bloggsfären. Då har det väl hänt massor av roliga saker?

Njaaaeeeee. Alltså. Jag har ju varit sätt ordentligt sjuk. Men det ligger inte för mig att vara helt sysslolös, oavsett. Så vad har hänt då, i korta drag?

  1. Jag har målat om i mitt vardagsrum. Och sedan tittat på färgen som torkar (jo, det är sant, jag blev helt slut av att måla så jag bara kollapsade i soffan och tittade in i väggen... då har man väl tittat på färgen som torkar?).

    Det var väl inte så kul?

  2. Jag har legat och flämtat i andnöd efter hostattackerna.

    Inte heller så humor nej...

  3. Jag har vid två tillfällen varit jourhavande medmänniska åt en varm och härlig tjej som nyss blivit dumpad av sitt livs kärlek.

    Nödvändigt och nära, men roligt? Nej. Karmapoäng däremot.

  4. Jag har bränt sönder mitt VDSL modem,genom att koppla fel strömsladd in i den. Den började glöda och ryka, det var som en liten minibrasa. Jag fick ur sladden illa kvickt, men sedan dess har jag inte haft något internet. Modemet har liksom inte blivit sig självt igen. Inte innan heller, eftersom min telefon hade... nej, det är en annan historia.

    Jo men nu börjar det likna nått!

  5. Jag har varit på middagsdejt med Den Charmige. Han ville absolut inte gå på en förplanerad fest eftersom han kände att han "verkligen vill träffa dig UTAN mina vänner nå'n gång". Han är inte så överlycklig över hur god vän jag blivit med ett par av hans vänner, vilket väl på sätt och vis är förståeligt. Sedan att hela det gänget som vi undvek av en ren händelse dök upp just på den lilla mysiga resturang där vi satt och åt, dessutom på bordet brevid vårat, det tyckte jag bevisar att Gud har ett stort sinne för humor.

    Jo, det var rätt skoj faktiskt :)

  6. Jag har varit och dansat på Peacock Club, i lördags. Det var fullt med folk och otrolig strämning, och flera av mina bästa vänner var med. Jag fick dansa hela natten och vrida champagne ur mina kläder efteråt. Det var några små brat-wannabees som skulle stå i soffan och spruta (bubbel alltså). De kände sig jättecoola och drog till sig mig och en av mina väninnor. Bara att luta huvudet bakåt och svälja så fort det gick. Jo men, innan du dömer, skulle DU sagt nej? ;)

    Men det var väl inte så kul. Jo, VÄLDIGT kul, men inte humor...

    Nej, humorn kom något senare, när tjejen som egentligen hade bokat bordet dök upp, fly förbannad över att hennes beställda champagne var utsprayad över soffan samt hälld i 2 främmande kvinnor. Männen blev pojkar väldigt snabbt. Det slutade med att de stod med flaskorna i baren och försökte lösa in dem. Öppnade flaskor. Hehehehe.

    Jo, kom igen nu. Liiiiiite kul?!
-----
Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det sista var sjukt roligt. Verkligen!!

Faktiskt ett av mina hemliga nöjen att sätta fast folk (Läs dryga snubbar) på krogen som beter sig som svin. :)

Jag gillar vakter & vakter gillar mig....

Anonym sa...

Det sista var sjukt roligt. Verkligen!!

Faktiskt ett av mina hemliga nöjen att sätta fast folk (Läs dryga snubbar) på krogen som beter sig som svin. :)

Jag gillar vakter & vakter gillar mig....

Anonym sa...

gratis champagne som är så gott!!!

Unknown sa...

Med tanke på din goda hand du har med hårddiskar....modem.......du kanske kan få jobb på helpdesk? *asg*

Dåcktor Erik sa...

Som husägare kan jag säga att se målarfärg torka är ett underskattat tidsfördriv.

Gud har humor. Det finns många bevis för det!