torsdag, oktober 05, 2006

Googlingar

Lite favorit i repris här. Människor som hittar hit genom mer eller mindre intressanta googlingar är alltid kul :)

Alltså, men du. Du som hittade hit genom att söka på...
"Naken sexig päls"

Make up your mind! Naken eller päls. Päls eller naken. Capice??

-----

Men den här var nästan ännu roligare. Du, och jag gissar bara nu... man som sökte på
"kåt Göteborgska"
och kom hit... Till dig vill jag bara säga...

.
.
.
.
.
.
.
.*
.
.
.

Jajjamensan!
*flinar*
-----
Nötter:
* Alltså. Jag är Göteborgska, so far so good. Och människa, normalmänniska, med normala behov. Och singel. Tro fan det! Om man däremot med det ordet menar "sjukligt sexfixerad" så nej. :)

-----
Andra bloggar om: , , ,

11 kommentarer:

Dåcktor Erik sa...

Hahaha...ja...hm.
Jag läste det andra lite för snabbt och tyckte det stod 'kåt Göteborgsko'...muu!

Oj, vad fel det kan bli.

Ms.Take sa...

Hehehehe. Jag försökte ju vara lite rolig nu. MAn kanske inte får skojja för mycket på en så'n här *allvarlig* blogg? :)

Dåcktor Erik sa...

Haha, men det var kul.

Äh, det är din blogg så du får väl skriva vad du vill? :-)

Anonym sa...

Jag trodde man betalade SEO-företag för att få bra placeringar. Intressant inte-lligent sökmotor som får ihop "Naken sexig päls" med din sida? Men jag kanske har missat något inlägg som handlar om detta?! :)
Man kanske ska ta det som tips på vilka metataggar som ska in på ens egna site för att få bra placering. Fast jag vill nog iofs inte ha den typen av besökare... Ärendet avskrivet!

Anonym sa...

Hur gör du för att kolla hur folk har hittat till din blogg? Vill också kunna göra det :)

systeryster sa...

Hahahaha underbart! Du är bara bäst.

Anonym sa...

Naken sexig päls? Det var ju oxå nåt att söka efter. Google är ju för härligt.

Att söka på "kåt Göteborgska" känns ju mer specificerat då. Å där hittade ju oxå google rätt på en ggn ;)

odenplan.nu sa...

Hahaha...det här var kul. Jag har tänkt på det också...ibland är det de mest fantastiska söktrådar som leder till Odenplan...

eff sa...

En man kan väl vara naken och pälsbeklädd och sexig på samma gång? Inte för alla kanske, men för vissa.

Juh.

Occam's razor om jag får be.

Anonym sa...

Naken sexig päls...

Framkallar trevliga minnen av mitt kanadensiska ex, hennes minkpäls och en mkt trevlig kväll i Mississauga.

Så jag vet inte om det var nåt mer än en viss böjelse för nakna sexiga kvinnor iförd päls...

Ms.Take sa...

Jasså Johan, var det du? :)