onsdag, november 22, 2006

Bloggsökningstrivia

On a completly different note:

Nå'n sökte på sexig humor och kom hit. Inte nog med det, när man gör den sökningen på Google så är denna bloggen svar ett och två bland c:a 88 800.

Det tycker jag känns bra. Det känns liksom som att jag LYCKATS! :)

Mindre kul är bloggtips.se som verkar tycka att utbrändhet och sex är mina favvoämnen. Jasså, minsann. Utbrändhet och sex - MYCKET sällan en funkis kombination kan jag säga. And I should know!

-----
Förresten, appropå det.. trodde jag gjort detta för längese'n... men ok, here it goes again:

"Jag har placerat min blogg i Göteborg (where else!) på bloggkartan.se"
(Förklaring för er som inte vet: Texten ovan måste finnas med i ett inlägg för att bloggen skall hamna på kartan)
-----
Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Dåcktor Erik sa...

Haha...
Söker man på 'vatikansk roulette' eller 'stora bröst skaraborg' hamnar min blogg som nummer 1.

Vad säger det om mig egentligen?

Chris sa...

den här dialogen finaste.. jag hoppas att det är som du säger, med kontrollen och frånvaron av smärta. jag kan nästan känna hur det känns. hoppas, ja jag vet inte. bara kärlek.