måndag, januari 29, 2007

Brownie Points

Jag är på sanslöst gott humör just nu!

Jag köpte ju mina kära guldgogglar, som jag skrivit om förut (flera gånger, hehe). Strax efter köpet passade jag på att rispa dem. Första skiddagen. SNYFT! Så idag var jag tillbaka i affären för att hämta mina skidor som äntligen kommit*, och passade på att ta med gogglarna för att fråga om det var något de kunde göra. Kanske gick att köpa en ny innerlins, eller så.

Det fanns något de kunde göra. Jag fick ett par nya. FICK ett par nya, 1200-kronors goggles, som jag till och med erkänt att jag repat själv. Jag fick också en ny hjälm då det verkade vara glapp i öronsskyddet.

Slutligen gav tjejen som hjälpte mig ett par thermotrosor (underställstrosor alltså), übercoola, värda 300 spänn, för "Sveda och värk" (E.g: det var synd om mig att så många saker krånglat min första skidhelg).

Så många saker krånglat? Hjälmen, ok.. men det hade ju inte stält till nått större besvär. Och gogglarna repade jag ju själv**. Hade jag läst instruktionerna hade det inte hänt.

Jamenjamenjamen?? I LÖÖÖÖÖV Udéns Sport. De är så grymt jäkla proffsiga. Det är så'nt här som får kunder att återvända, och rekommendera till alla sina vänner. Så då vet ni. ch då gör jag det. Rekommenderas varmt***.

*kramar sina nya trosor*
-----
Nötter:
* Om skidor och andra nya prylar för dagen handlar det i shoppingbloggen - när jag hunnit skriva det inlägget då ;)
**Samtidigt SKALL inte ett par goggles repa så llätt, det skall de inte, men ändå...
*** Lika varmt som mina lilla rumpa kommer att ha det i sina nya termo-trosor. Weee.

-----
Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vaa!

Service? I en svensk butik???

Måste fångat dem när de hade en dålig dag, eller också var tjejen nyanställd.

Nini sa...

Jheezuz!! Vilken grymme grymme butik! I sverige?!?

Nästan så det är värt att flytta till Gtb :)