söndag, januari 28, 2007

Den Vackre - revisited

Ok, pojkflashback.

Nyss ringde goda vänninan M (inte samma som många andra, jag har massor av väninnor på M, det här är Denna väninnan:)) för att berätta om en dejt hon haft. Med Den Vackre, förra helgen. Det finns en länk till honom här ute till höger. Han blev dock aldrig stor nog i mitt liv att förtjäna en egen label.

Den nyfikne kan läsa inlägg som berör honom här, här, här, här, här och här. Hur vi träffades har det inte bloggats om, eftersom jag inte startat bloggen än då. Det finns nog ett gammalt dagboksinlägg eller två om detta, som jag kanske gräver fram - om ni är snälla :)

Hur som helst, just denne man har hört av sig till mig, med förfrågan om att ses igen, något jag faktiskt allvarligt övervägt. Om inte annat så är han ju SJUKT snygg. Och läkare. Och rolig. problemet förra gången var helt enkelt att det inte klickade, för mig. Kan ju vara värt att pröva igen?

Svaret på detta var ett rungande ja. Tills väninnan ringde, då. Nu vart det krångligt.
-----
Andra bloggar om: , , , ,

10 kommentarer:

Anonym sa...

Om du och vänninan nu har gemensam smak...varför inte trekant??

Anonym sa...

Förstår inte riktigt det krångliga. Du har redan provat, det klickade inte. Ingen idé att grubbla på honom mer. Var i stället glad för din väninnas skull. Där kanske det klickar från bådas håll.

Du får ge dig ut och hitta ngn ny snygging:)

Anonym sa...

www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2622&a=611120

"Problemet är att trugningslek i Sverige inte fungerar eftersom den förutsätter att en av parterna, nämligen killen, saknar värdighet."

Awsome! :D

Ms.Take sa...

Ååååååh DTK vad bra!JAg läste hela artikeln och visst är det så. Men vännen, det är INTE bara tjejen som förväntas uppföra sig så.

Ochy, notera hur snabbt känslorna förvinner om man inte spelar spelet.

Don't hate the player, hate the Game.

Jo, mahn kunde ju tycka så Ylva. Om det nu hade klickat. Men det gjorde det inte. Eller jo, fast inte. Äh, bara tro mkig, det vart komplicerat.

Klart jag inte ringer honom medan väninnanh har nått på gång, vem tror du jag är? ;) Det jag menade var att det blev svårt för även om det inte blir nått där vet jag inte om jag kan/vill ringa nu...

In your dreams, anonymous

Nini sa...

Nope du kan inte ringa. Enkelt, å trist men så är det.

Du får hitta nån annan snygging istället :)

Anonym sa...

Jag blir lite nyfiken på hur väninnan och DV har kommit i kontakt med varandra jag...

Dåcktor Erik sa...

Ja, DTK och Ms.Take, den artikeln var bra. Så är det nog.

Hm, en läkare...se där.

Ms.Take sa...

Spraydate, Maza :) Samma ställe där jag hittade honom, eller han mig, för ett år sedan.

Du läste ju dagboken du, så du vet ju ;)

Anonym sa...

Det lustiga i allt detta är ju hur nojig man blir. Jag har ju hängt lite på Spray Date nämligen, nu tror jag inte jag träffat eller pratat med dig någon gång då jag är avsevärt yngre.

Men det lär ju finnas mer tjejer som dig som bloggar på det här sättet... skulle jag upptäcka att jag figurerat i något sådant inlägg någonstans skulle jag nog bli heligt förbannad...

la-camla sa...

Trekant låter väl som ett alldeles strålande förslag.

Ha, ha, ha...