lördag, januari 27, 2007

idiotförklaring

Nu, till exempel, har jag gjort det igen. GUD, vad dumt!

Igår var jag med roliga vänner på Peacock. Tur att vännerna var roliga för just igår var inte klubben så het. Kanske just för att det inte var de vanliga arrangörerna, utan ett festfixargäng som tagit över. Stället kryllade av pokerproffs, var visst nån slags event.

Nåja, i alla fall. Mina vänner gick hem när jag fortfarande var lite danssugen, så jag stannade kvar. Började prata med trevlig ung man, pokerspelare som alla andra, skrattade lite, dansade lite. Han blev betuttad, inte jag, och jag var trött och visste inte vart jag skulle ta vägen ur det här. För att komma loss fick han mitt nummer (varför??????) och jag smet.

Så, gissa vems telefon som har ringt som en tok hela dagen idag? Han har hunnit med ett par sms också.

Inte hans fel, bara bara mitt. VARFÖR *slap self* gör jag så här?
-----
Andra bloggar om: , , ,

15 kommentarer:

Rollx sa...

He he. Du får försöka hitta din mrx någon annanstans än i ute svängen Ms.take. Gå någon kurs i drejning, eller kanske fallskärmshoppning osv..

Ha det gott

Klart slut

Rolle

Anonym sa...

Om jag inte visste bättre så hade jag tagit dig för orutinerad. Men ingen av dem som följt dina bloggposter kan tycka att du har brist på rutin. Jag är en smula förvånad, i storleksordningen av en hel limpa.

Anonym sa...

Ms T, detta börjar verka desperation. (Du hävdar envist motsatsen, men nu är mönstret rätt tydligt)

Får hålla med Rollx, byt arena för ditt sökande.

Orutinerat att inte ge honom ett falskt nummer, ett riktigt rookiemisstag...

You made your bed, now you have to lie in it, som min igår avlidna gammelfaster brukade säga.

Anonym sa...

Har han inte fattat hinten efter flera obesvarade samtal och sms.Så fattas det nog några steg på IQ skalan.

Anonym sa...

Johan har en poäng... Aldrig funderat på att byta ut en siffra?

Anonym sa...

För att du gillar när killar blir betuttade?
För att du är för snäll för att ljuga?
För att du är spontandum?
För att du tänkte att han kanske kan passa någon annan gång?

check!

Anonym sa...

Shit happens! Men va fan.. Nästa gång han ringer så svara och säg att han har kommit fel! Att du inte varit ute och att han måste fått någon siffra fel eller nåt.. Kan funka ;)

Anonym sa...

Skicka ett sms med länk till bloggen. Garanterat effektivt dagen efter-piller.

Anonym sa...

Nej alltså jag vet inte varför man gör så - det bara händer och sen sitter man där med uruselt samvete o funderar på om han kommer att bli jobbig och så. Det borde helt klart förbjudas på något sätt - i alla fall om man är över 14 år.

Deep var f.ö. inte heller bra igår...där har blivit rätt sunkigt tycker jag...

Ms.Take sa...

Jupp Maza, du har så rätt :)

Men Rollx, jag letar inte efter en man ute i svängen. Jag går ut, med vänner, för att dansa, skratta och ha kul. och lyckas för det mesta väldigt bra med det. Senast jag hade ett krogragg var... vaddå... 2 år se'n? Så, appropå det Johan kan du ta dina "desperation"-åsikter och stoppa... tja, som Ahlgrens bilar, i munnen kanske? :)

Orutinerat var det dock. Verkligen. Håller med er alla. Så var det ju också det detta inlägg handlade om. Det var alltså mig själv jag idiotförklarade, om det inte framgick tydligt nog :S

hehehe Cecilia. Jag kanske skall prova den någon gång :)

Linda sa...

Been there, done that...

Fredrik sa...

Jag gillar din blogg! Den är rolig att läsa :) Det är så klassiskt att göra saker som folk missuppfattar...

Anonym sa...

Du ärväl gammalnog att säga att du inte är intresserad annars uppge alltid 031 11 81 18 :D

Nini sa...

*s*

Allvarligt, du får ta och lära dig numret till någon du verkligen inte gillar å så börja ge ut det istället.

Kanske till nån SD-miffo?? :)

Blancaflor sa...

Varför, varför, varför är det ALLTID (utan undantag!!!) de man inte är intresserad av som ringer två, tre, tio ggr?? Vad är det man utstrålar som är så attraktivt?

Jo, jag vet svaret, men varför kan man inte utstråla lite av det när man verkligen bryr sig?