fredag, februari 23, 2007

AAAARGH

Jag blir så j*vla IRRITERAD när mina prylar inte funkar!!!

Här skall man vara duktig och fixa ihop en caesarsallad med egen dressing till lunch (har ALDRIG gjort en caesardressing förut). Dyra jäkla råvaror så puckar mixersatan ur totalt!


Först är den kanondöd, och sedan, när jag skall ta loss behållaren för att kolla vad som hänt, lossar behållaren från fästet med resulatet: Dressingsingridienser över Ms.Takes bänk, händer och arbetskläder.

Dressingsingridienser är bland annat rapsolja, sardeller och rått ägg. Mina arbetskläder är Armani.
What's WRONG with this picture????


Det fanns bara en lösning. Den började så här:
Fortsatte med en ångande Ms.Take som tog sig snabbast möjligt till närmaste elektronikaffär.

Och slutade så här:

Skam den som ger sig! Har jag sagt att jag skall göra egen caesardressing, så har jag.

Den blev, om någon undrar, väldigt god.
Och snygg. Inte minst snygg.
-----
Andra bloggar om: , , , , , ,

8 kommentarer:

Frederick sa...

Hm, hur gick det med Armaniklädseln?

Emelie sa...

Det verkar vara ett himla bök det där att byta diet... Hoppas att det flyter på lite smidigare i fortsättningen!

Wicked sa...

Armani + krav-märkta rråvaror + mixer. Mig vetterligen måste det varit den dyraste dressing som gjorts söder om älven på ett bra tag.

Anonym sa...

och vem skall dela ceasarsalladen med ms take? Inte ser det ut att bara vara en portion i mixern

det ser ut som det är nåt i görningen.

Jenny sa...

man slutar lixom aldrig att bli förvånad med dig...!

Anonym sa...

Förkläde?

Shadow sa...

Hehe, vi har samma attityd när det gäller att laga prylar som har gått sönder...

Nini sa...

Hahaha priceless!!!

Helt rätt lösning på problemet för övrigt...