fredag, april 27, 2007

sol ute, sol inne...

Idag är en himlans bra dag.

Inte nog med att jag

  1. ...fått ligga, både igår och idag, med min hjärtevän
  2. ...med rimlig trolighet får ligga igen både ikväll och imorgon
  3. ...skall sitta i solen och AW'a i glada vänners lag
  4. ...känner mig fin och smal
Dessutom har jag fått blommor. Finfinfinfina blommor! Och inte av vemsomhelst, heller.

Hörde jag MrX?
Felfelfel!!

Jag har fått blommor från någon som verkligen hade behövt köpa nudlar istället för växter till någon annan. Som är en så himla bra-ig vän och verkligen inte borde ha varken pollenallergi eller migrän.

Jag blev så glad, så glad, så glad.
Puss på dig gumman!

(shhh, säg inget till någon, men nu smiter jag från jobbet ut i solen :))
-----
Andra bloggar om: , , ,

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska oxå smita snart. Hem till min soffa och där tänker jag ligga heeeela kvällen.

Imorrn blir det bio med C :)

Ha en superhelg älskling!!

Anonym sa...

ha en riktigt mysig helg med din hjärtevän, ta vara på tillfället make a difference, ursäkta en enfaldig men var det till detta tillfälle som shopbloggens "support but no cover" inköp var avsedda? Mkt förutseende tycker jag
c-a

Alley Cat sa...

Åh, detta inlägg gör mig glad...
Ha en underbar helg och njut ordentligt!

Kram

Anonym sa...

ojoj lite mer info än jag behövde .. :/ nudlar är inte ens nära rumsrent..
carry on
bb

Anonym sa...

Pfjuu..vilken tur :) Du har inte uppdaterad bloggen idag...det måste betyda att du har annat för dig... ;)jag tänkte det för mig själv innan jag klickade på länken till din sida...hoppas hon inte har uppadaterat, hoppas hon inte har uppdaterat...hi hi hi..ha en fortsatt bra helg! / jisses amalia

Anonym sa...

Kongrattulationer-somfan!

=)

Anonym sa...

du vill vi ju gärna veta fortsättningen, fast det är som ni andra säger, ju längre det dröjer till uppdatering desto bättre.
Är det läge för Xets överstrykning att hävas, eller har han gjort bort sig nu igen
c-a

mitt fyrverkeri sa...

Haft en skön (!) helg? ;)