fredag, april 27, 2007

Piano, pianissimo?

Heller hur...

30something år och ännu känner jag inte mig själv*, jag är för sorglig.
Men han såg söt ut när han stod i dörren i morse och vinkade hejdå då jag gick till jobbet.

Idag är det lite obekvämare än vanligt att sitta :)
-----
Nötter:
*Det gör däremot väninnan M. När hon hörde att Han skulle vara i stan i helgen sa hon
"
Men vad bra, då får du i alla fall sexa lite"
"
Nej, det skall vi inte!" sa jag.
"
Vem tror du du lurar? Så klart du gör!" skrattade hon.
Attans också =)

-----
Andra bloggar om: , , ,

11 kommentarer:

Anonym sa...

Säger som din vännina: Så klart du gör! :)

Alley Cat sa...

Iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh! Det här kräver ett litet fjortistjut!!!

Jag är glad för din skull... Så länge du är nöjd med det hela vill säga!

Iiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh!

Anonym sa...

Jag iiiiiiihhhhhhh:ade oxå. Fast bara inuti, jättetyst.

Fy fan va allt låter, luktar och lyser mkt idag =(

Anonym sa...

oväntat :)
//bb

Ms.Take sa...

LOL bb, ironins mästare =)

Mer iiiiiihn, de värmer in i hjärteroten! Åuss på er, söta tjejorna

Anonym sa...

;)
trevlig helg.
//bb

Anonym sa...

helt klart på rätt väg, du är på väg att stärka banden rejält, från 0 till 100 på rekordsnabba tider. Nu måste han väl börja vilja nåt mer, eller hur?
glöm inte att kola inte skall ätas med papper på och han verkar ju inte nödbedd precis så

c-a

Anonym sa...

Ehh hur skadad är jag efter att ha jobbat krog då? Jag läste kola och tänkte: Det drar man ju upp i näsan?

Ska. Gå. Hem. Nu!

Anonym sa...

aja baja, inte sån kola. Mer som synonym för skyddsomslag, som är bra ibland och ibland inte.
nej, inhalationskola är nåt heeelt annatha en bra helg
c-a

Shadow sa...

Jag tror att du sitter på mobiltelefonen...

Anonym sa...

Tips: "Använd inte bi-salva som glidmedel. Den tätar nämligen sprickor." //"Ett älgtjut från Skellefteå" =)