onsdag, augusti 25, 2010

NE - lyssnar ni nu?

Jag har flera nya definitioner av av "udda" - men jag tror att jag mjölkat det ämnet nu ;)

Näää - jag kan inte hålla mig! Fler definitioner på "Udda" följer:

  • Att inte få några svar från ditt ex på något mail eller sms du skickar honom rörande hantering av era gemensamma ägodelar och/eller ekonomi - på en månad.
  • Att inte heller uppfödarna (och delägarna) av hunden han egenmäktigt förflyttat till annan ort får svar av honom.
  • Att behöva polisanmäla ditt ex för att få tillbaka den hund du och uppfödarna (men inte han) äger. Yupp, gjort idag. MYCKET udda!!!!
  • Att på begäran av en psykiatiker-vän göra en psykologisk utvärdering av ditt ex och inse att han scorar 27 av 30 möjliga på "sociopat"-skalan. (freaky!!!)
Jag har fler, men jag slutar nu. Som ni kanske förstår befinner jag mig för tillfället i never-never-land. En mycket udda plats, om jag får säga det själv...

2 kommentarer:

Dåcktor Erik sa...

Ja, verkligen udda definitioner på udda.

Här har du en till:
* Att på fullt allvar på telefon fria till någon man aldrig träffat och bli förnärmad när denne någon (Dåcktorn!) försynt påpekar att brudparet kanske borde träffas först.

Våffö gör di på dette viset?

Anonym sa...

Usch och fy!
Usch och fy!
Usch och fy!

Manliga "Golddiggers" är faktiskt värre än kvinnliga. Fy Jäklar säger jag bara!

Kram till dig MsTake!