onsdag, september 01, 2010

Om man inte kan säga något snällt...

...skall man inte säga något alls, lärde jag mig av mina föräldrar.

Så - Jodå, jodå.
Jag är fortfarande här, jag har massor med skrivarklåda.

Jag bara VILL inte fylla den omstartade bloggen med fullt av miffo poster om X (även om jag inte kunnat hålla mig ifrån NÅGRA:)) Resultatet blir tyvärr långt färre skrivna poster än jag önskat - hade jag skrivit varje gång jag fick lust hade här uppdaterats flera gånger dagligen ;)

Till helgen flyttar jag in från min tillfälliga isolering på lantstället igen, och återinträder i den vanliga världen.

Watch out, world ;)

3 kommentarer:

Y sa...

Vi läser allt du behöver skriva av dig!! Har ju läst allt om vägen innan ni blev ett par så självklar vill jag veta hur allt slutar. Kram och hoppas att du snart bara har honom i ett litet "ex"-fack i hjärtat och slipper allt krångel..

Ms.Take sa...

Härtemässigt är han redan där Y - men rent problemskaparmässigt håller han sig envist fast i mitt liv, som ett plåster man inte får av fingret *suck*

Och tack :)

S.A.I. Steve Lando sa...

nja, även onda ting behöver sippras ut, ibland med en basun, trombon, og en hammare.

dock kan man ju dimma till det lite, så att det ej blir så uppenbart, eller distansera det lite så det blir lite roligare, eller ja, vet i fan.