fredag, april 07, 2006

To stay or not to stay, that is the question...

Jaha ja, nu sitter jag här på Stockholms station efter genomförd intervju och långfika med en nätbekant jag hittils bara pratat med på msn*. Just nu har jag beslutsångest. Ta tåget som går om 20 minuter, eller stanna - i alla fall till imorgon?

Dessutom har jag en charmerande och spontan blinddejt med tillhörande middag och drinkar om jag stannar... Kan man vara SÅ spontan?

Vart skall jag bo? Kan jag verkligen våldgästa VJSH igen?

Ja, det är jag för sjutton, det är klart att jag kan. Både vara så spontan, och våldgästa vänner. Och gå på blind date. Så. Nu var det bestämt.

Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga, jag är....
-----
Nötter:

* Nej, inte så. Vi läser samma distansutbildning och har diskuterat likviditetsbudgetar. Gå genast och tvätta din smutsiga fantasi!

-----
Andra bloggar om: , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt beslut! Våldgästa vänner och gå på blinddejt är så rätt så rätt. Hoppas att du får jättekul!

Anonym sa...

spontanitet låter helt rätt :)

Anonym sa...

Klart du ska stanna!! Lycka till på blinddaten... Glöm inte att berätta alla smaskiga detaljer sen.. ;)

Anonym sa...

alla män låter nygga vältränade och smarta innan man träffat den. Good luck

Anonym sa...

ha så kul ikväll
kram

Matt sa...

"Dessutom har jag en charmerande och spontan blinddejt med tillhörande middag och drinkar om jag stannar"
Ha ha, låter rätt kul när man läst hur det gick. charmerande?

Ms.Take sa...

Var snäll, kunken. Men jo, du har rätt. Jag har småskrattat åt det själv :)