lördag, oktober 29, 2011

En sån där ursäkt till, då'rå


Jo, ja... glömde ju säga...

Orsaken att jag inte kom igång att skriva som det var tänkt var ju det att jag, dum som ett spån, faktiskt berättade för MrX vid tillfälle (när han var MrNu) att det var det här som var jag. Och att han sedan berättade för sina vänner. Som alltså började läsa.

Jäkligt sugigt för en anonym blogg kan tilläggas ;)

Sedan dess har det hänt mycket, som jag hade skrivit här om jag nu inte hade informerat MrX om ovanstående. Men nu har det gått så lång tid att det liksom inte spelar någon roll längre.

And thus, here I am - take me or leave me, just always believe me =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det är kul att du är tillbaka! /anonym läsare :)

Ms.Take sa...

Tack =)

Anonym sa...

Jag med!!

Har ägnat ett par h att läsa igenom hela bloggen (kommer inte riktigt ihåg hur jag ramlade in här från början). Hög igenkänningsfaktor och skratt/gråt.

Tjooho!
Carin

Ms.Take sa...

*ler*
Tack skall du ha Carin =)

Jag kommer ihåg när jag började skriva, då hittade jag ett par bloggar som jag reagerade precis så på.

Kanske dags för dig att starta en egen? (glöm inte att skicka mig länken ;))